Nieuws 2020
Schilderwerkzaamheden balkonzijde.
De balkons van de eerste 3 verdiepingen zijn geschilderd, In Maart/April 2021 wordt er weer gestart met de overige 3 verdiepingen.
SCHILDERWERKZAAMHEDEN WEER GESTART.
In week 39 zijn we ook weer gestart met schilderwerkzaamheden aan de galerijzijde. De 1ste, 2de en 3de verdieping worden de komende weken geschilderd.
Nieuw entreehal.
De entreehal is vernieuwd, De oude klapdeuren zijn vervangen door een automatische deur en de hal is ook geschilderd.
NIEUWE BRIEVENBUSSEN GEPLAATST
Sinds week 39 hebben wij in de centrale hal nieuwe brievenbussen geplaatst. Dit in het kader van een renovatie van deze hal.
OVERLAST DOOR SIGARETTENPEUKEN-AS.
Beste bewoners van ons complex,
Met het mooie weer van de laatste maanden konden we vaak buiten zitten. Heel fijn natuurlijk, maar nu heeft het bestuur klachten van mede-bewoners ontvangen over sigarettenpeuken/-as.
Als we door het complex rondlopen zien we (volle) asbakken staan op bankjes, vensterbanken, of gewoon op de galerijvloer. Door weersinvloeden worden deze peuken en de as over de galerijvloer en parkeerplaats geblazen. Dit is vies en geeft overlast.
Daarom hierbij het dringende verzoek om, als jullie naar binnen gaan, de asbakken niet op vensterbanken, bankjes of galerijvloer laten staan, maar a.u.b. ledigen en in jullie portiek neerzetten.
Tevens worden er sigarettenpeuken over de balustrade gegooid. Dit is uiteraard niet toegestaan. Als u gasten heeft, graag ook uw gasten erop wijzen dat dit verboden is!
Laten we er met elkaar voor zorgen dat de Cederstraat een fijne en nette woon- en leefomgeving blijft!
Alvast bedankt voor jullie medewerking,
Namens het bestuur van de
Vereniging van Eigenaren Cederstraat 7—157:
Beheerders Henk en Casper.
ALV OP 6 JULI 2020
Omdat de coronaregels zijn versoepeld organiseren we op 6 juli 2020 onze ALV
UITSTEL ALV
Op 1 april 2020 hadden wij besloten om de ALV TNO uit te stellen ivm de coronacrisis.
CORONAVIRUS
Beste bewoners van ons complex,
Wij kunnen het virus niet stoppen maar we kunnen door hier extra schoon te maken, wel het risico bepreken.
Wat zijn we gaan doen? We zijn elke dag in de centrale hal het bellentablau, brievenbussen, alle handgrepen van de liften en de trapleuning aan het desinfecteren.
We hebben vrijwilligers (eigenaren en huurders) gevonden die dit elke dag willen doen. (onze dank naar hun is zeer groot) Tevens hebben wij een flesje handgel op de tafel staan om uw handen te desinfecteren.(Laat het flesje staan svp)
Met dank aan ons schoonmaakbedrijf v/d Sanden.
Tevens willen wij doorgeven, let op uw gezondheid en aan het advies van het RIVM en hebt u hulp nodig in deze tijden laat het weten, er zijn bewoners bereidwillig om u te helpen.
NIEUW SCHOONMAAKBEDRIJF.
Per 1 januari hebben wij een nieuw schoonmaakbedrijf.
v/d Sande schoonmaakbedrijf is het nieuwe bedrijf.
Beheerders Casper en Henk.